Informare prealabilă și acceptare documente

Aceste documente sunt puse la dispozitia ta spre consultare. Odata citite si acceptate, datele tale de identificare, numarul tau de telefon,  IP-ul de unde faci aceasta solicitare, data si ora acceptarii (care va fi momentul validatii datelor tale de catre un consultant AMICredit in urma procesului de identificare la distanta), precum si semnatura ta electronica (momentul trimiterii solicitarii va fi considerat finalizat in momentul validarii datelor, pentru aplicarea electronica a semnaturii), vor fi salvate pe aceste documente. Documentele vor fi arhivate in evidentele Banking by AMICredit SRL pe o perioada de 5 ani si pot fi folosite ca mijloc probator in eventualitatea unui control sau actiuni in instanta.

NOTA DE INFORMARE

PRIVIND SERVICIILE OFERITE DE AMICREDIT PRECUM SI COSTURILE AFERENTE SERVICIILOR

Identitate si serviciile oferite:

Banking by AMICredit SRL (denumita in continuare „AMICredit”), societate cu sediul social in Bucuresti, Sector 3, str. Turturelelor, nr. 50, etaj 3, ap. 5, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/22703/2023, avand CUI 49197259, isi desfasoara activitatea in baza OUG 52/2016 si in baza OUG 50/2010.

AMICredit isi defasoara activitatea atat ca intermediar de credite nelegat care nu ofera servicii de consiliere, cat si ca intermediar de credite nelegat care ofera consiliere personalizata, in interesul exclusiv al clientului, in functie de optiunea disponibila si aleasa de acesta. Inainte de inceperea oricarei colaborari, AMICredit va oferi o oferta scrisa care sa clarifice daca serviciile solicitate sunt de intermediere fara servicii de consiliere sau cu servicii de consiliere personalizata si ce costuri sunt implicate.

Aspecte privind independenta: Serviciile de consiliere oferite de AMICredit sunt complet independente si nu sunt influentate de relatiile comerciale pe care le avem cu creditorii. Recomandarile noastre sunt realizate exclusiv in functie de nevoile si interesele clientului.

Prin completarea formularului cu datele tale si trimiterea unei solicitari de accesare credite, AMICredit va efectua o analiza prealabila gratuita pentru a putea decide ce fel de servicii ti se vor putea oferi:

  • servicii de consiliere fie in interesul exlusiv al tau (independent fata de orice banca/ifn), contra cost. Aceste costuri sunt prezentate mai jos in functie de produse;
  • sau servicii de intermediere in functie de parteneriatele pe care AMICredit le are cu diversi creditori bancari sau IFN. Acest serviciu poate fi gratuit in functie de natura parteneriatului pe care AMICredit a semnat. 

In functie de tipul serviciului ales, inainte de inceperea prestarii serviciilor, se va semna un contract de intermediere.

Activitatile desfasurate de AMICredit:

In urma stabilirii tipului de serviciu disponibil si semnarii contractului de intermediere, AMICredit va desfasura urmatoarele activitati pentru tine:

  1. In urma acceptului tau si a acordurilor specifice oferite, AMICredit va efectua verificări de tip Birou de credit, Portal Just, Anaf, CRC, Arhiva electronică, ONRC, Carte Funciară, Angajator și orice verificări necesare unei analize complete, verificări efectuate în mod individual, în numele tau, exprimandu-ti acordul expres si neechivoc pentru aceste verificari prin documentele puse la dispozitie pe aceasta pagina a site-ului, pentru consultanta si acceptare. Documentele sunt delimitate vizibil intre ele.
  2. AMICredit va efectua o evaluare a eligibilitatii tale pentru unul din produsele de creditare disponibile pe piata, se bazează pe datele tale furnizate, pe informațiile referitoare la situația ta specifică și pe orice cerință specifică adusă la cunoștință consultantilor AMICredit, precum și pe ipoteze rezonabile cu privire la riscurile aferente situațiilor tale pe durata contractului de credit.
  3. AMICredit va efectua o analiză financiară amănunțită a situației tale conform declarațiilor si verificarilor efectuate și iti va oferi soluții de creditare conform bonității (eligibilității), va efectua simulări de credite și va intermedia sau va recomanda accesarea unui credit sau a mai multor credite de către tine la una sau mai multe bănci sau instituții financiar nebancare (IFN) din România. Aceasta analiza va tine cont de ofertele disponibile pe piata de la minimum 5 banci / institutii financiare nebancare care ofera tipul de credit de care are nevoie clientul.

Expertiza angajatilor AMICredit:

Activitatea angajatilor AMICredit este reglementata intern in baza politicilor, a regulilor si a procedurilor interne specifice activitatii desfasurate pe fiecare departament. Pe parcursul derularii contractului cu AMICredit vei interactiona cu mai muli angajati din diferite departamente, fiecare specializat pe aria lui de acoperire, astfel iti vom pune la dispozitie nu un consultant dedicat ci mai multi, garantand astfel impartialitatea angajatilor nostri.

Angajatii AMICredit vor actiona cu onestitate, corectitudine, transparenta si profesionalism, tinand seama de drepturile si interesele tale. 

Speram ca vei avea o experienta placuta in interactiunea cu noi si sa reusesti sa obtii creditul dorit datorita ajutorului si sfaturilor primite de la angajatii nostri.

Gama de produse si servicii precum si costurile acestora:

A. Intermediere credite

Gama de produse in care AMICredit are expertiza de a-ti oferi servicii de consiliere privind intermedierea creditelor, in vederea accesarii unui anumit credit sunt urmatoarele:

  • card de credit
  • credit de scurta durata tip linii de credit, oferite preponderent de IFN-uri
  • credite de nevoi personale oferite de principalele banci din Romania sau unele IFN-uri, care ofera credite in rate pe o perioada intre 1 an si 5 ani
  • credite ipotecare – momentan acest serviciu de consiliere este indisponibil in activitatea de intermediere a AMICredit pentru persoanele fizice, vom reveni cu detalii in momentul in care serviciul va fi disponibil in portofoliul AMICredit.

Tarifele pe care AMICredit le percepe pentru serviciile de intermediere a creditelor sunt urmatoarele:

  • taxa de analiza 0 pentru servicii de consiliere intermediere credite anterior accesarii unui credit. Practic nu va trebui sa platesti niciun comision inainte sa semnezi un contract de credit cu o banca sau IFN si doar dupa ce vei intra in posesia banilor din creditul obtinut;
  • comision 0 pentru intermedierea de carduri de credit, pentru acest tip de produs suntem remunerati de banca sau ifn-ul cu care colaboram, astfel tu nu vei plati niciun comision, nici inainte si nici dupa accesarea cardului de credit;
  • un onorariu de succes pentru servicii de consiliere in intermedierea creditului obtinut. Concret dupa ce vei intra in posesia banilor din creditul obtinut la recomandarea AMICredit, vei datora un comision variabil in functie de tipul si valoarea creditului obtinut. Acest onorariu de succes va fi stabilit prin urmatoarea regula:
    • Pentru credite de scurta durata cuprinse între 100 și 15.000 RON, comisionul va fi intre 20-25% din valoarea creditului accesat; 
    • Pentru credite de nevoi personale accesate de la banci, cuprinse între 15.001 RON și 75.000 RON, comisionul va fi intre 14-20% din valoarea creditului accesat; 
    • Pentru credite de nevoi personale care depășesc suma de 75.001 RON, comisionul va fi de 12-14% din valoarea creditului accesat;
    • Aceste procente sunt stabilite in baza solicitarii tale privind:
      • valoarea (suma) creditelor pe care le doresti sa le accesezi, 
      • in functie de complexitatea dosarului ce urmeaza a fi pregatit 
      • si de gradul de dificultate al eligibilitatii tale; 
    • De asemenea procentul acestor comisioane vor fi negociate individual cu fiecare client in parte tinand cont de alineatul precedent. Aceste comisioane le vei negocia cu un consultant AMICredit dupa care vei semna un contract de intermediere. Acest contract il vei primi pe suport electronic, pentru consultare inainte sa il semnezi cu semnatura electronica pusa la dispozitie de catre AMICredit. Odata agreate si acceptate termenii si conditiile contractului vei putea sa-l semnezi urmand ca noi sa ne apucam de verificari, de analiza si de cautat oferte de creditare conform nevoilor tale.
B. De asemenea AMICredit ofera si un serviciu aditional de intermediere actualizare informatii negative in Biroul de credit. 

La acest serviciu AMICredit nu asigura reprezentare in fata bancilor sau a IFN-urilor fizic, ci efectueaza prin mandatul oferit de clienti, solicitari catre banci si ifn-uri unde clientii au sau au avut conturi de credit cu intarzieri, in vederea actualizarii informatiilor negative raportate la Biroul de Credit. Decizia de a actualiza aceste informatii negative depind exclusiv de bancile si ifn-urile respective, AMICredit nu are nicio putere de decizie, influenta sau vreo colaborare cu nicio persoana din bancile/ifn-urile din Romania in acest sens.

Costurile acestui servicu sunt:

  • taxa de analiza intre 100-700 RON in functie de complexitatea solicitarii ce trebuie pregatit. Aceasta taxa poate fi gratuita daca in componenta serviciilor oferite de AMICredit in cazul unui anumit client, mai exista cel putin un credit la care ne vei achita un comision de succes, indiferent de valoare. Prin achitarea unui onorariu de succes pentru orice credit recomandat, vei beneficia automat de reducerea la 0 al acestui comision fara vreo instiintare speciala in acest sens. Astfel serviciul de intermediere actualizare informatii negative din biroul de credit va fi inceput de indata ce avem confirmarea achitarii unui comision de succes de la orice credit intermediat/recomandat sau dupa achitarea taxei de analiza stabilita in cazul in care nu va exista un alt credit intermediat in prealabil.
  • un comision de succes in suma fixa de 1500 ron sau 2000 ron per cont actualizat in BC. In functie de situatia personala si gravitatea intarzierilor raportate in biroul de credit al fiecarui client in parte, se va comunica cuantumul acestui comision inainte de semnarea contractului de intermediere.

Modul de colaborare:

Solicitand serviciile noastre de intermediere prin acest formular de aplicare, esti de acord:

  • sa primesti informatii despre oferte de creditare de la banci sau IFN-uri, sau orice documente de informare/acceptare etc, exclusiv in format electronic sau verbal (telefonic) 
  • cu identificarea la distanta printr-un soft special de identificare la distanta pusa la dispozitie de AMICredit
  • cu semnarea unui singur contract de intermediere cu AMICredit pentru toate serviciile solicitate, semnat in format electronic cu semnatura electronica prin accesarea unui link trimis via e-mail sau sms/whatsapp iar aplicarea semnaturii se va realiza prin validarea unui cod din 6 cifre primit pe numarul de telefon care este inregistrat in sistemul AMICredit declarat de catre tine. Dupa semnarea contractului, vei primi automat pe e-mail un exemplar al contractului cu certificatul de semnatura electronica inserata.
  • ca inaintea semnarii contractului de intermediere, sa primesti pe whatsapp sau email un exemplar de contract completat cu datele tale de identificare si de contact, precum si cu toate informatiile privind serviciile solicitate de la AMICredit si costurile stabilite aferent fiecarui serviciu. Ulterior parcurgerii contractului, ai posibilitatea sa pui orice intrebare consideri necesar pentru lamuriri suplimentare privind conditiile contractului sau obligatiile partilor, etc. Angajatii AMICredit iti stau la dispozitie pentru a te ajuta sa intelegi tot ce ai nevoie incat sa avem o colaborare benefica pentru ambele parti. Dupa ce ne transmiti (telefonic sau pe whatsapp/email) ca esti de acord cu semnarea contractului in forma si cu continutul furnizat in prealabil, vei putea semna contractul electronic si noi vom putea incepe sa ne ocupam de rezolvarea serviciilor solicitate.

Informatii acceptare document: Nume prenume | Numar de telefon | IP | Data acceptarii

************************************************************

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A APLICATIEI AMI-GO

Banking by AMICredit SRL (denumita in continuare „AMICredit”), societate cu sediul social in Bucuresti, Sector 3, str. Turturelelor, nr. 50, etaj 3, ap. 5, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/22703/2023, avand CUI 49197259, pune la dispozitie, prin intermediul aplicatiei AMI-go, un mijloc facil si rapid care vine in intampinarea persoanelor interesate in a identifica sursele optime de finantare potrivit nevoilor si situatiei particulare. 

In calitate de utilizator, veti putea beneficia de serviciile oferite de catre AMICredit in termenii si conditiile ce urmeaza („Termeni si Conditii”).

Acest document stabileste termenii legali de utilizare a serviciilor furnizate, reprezentand un contract la distanta intre AMICredit si utilizator. Accesand si/sau folosind serviciile, SUNTETI DE ACORD CU DISPOZITIILE PREZENTULUI DOCUMENT pentru care v-ati exprimat acordul expres in prealabil.

NEACCEPTAREA PREZENTULUI DOCUMENT CONDUCE LA IMPOSIBILITATEA UTILIZARII SERVICIILOR puse la dispozitie de catre AMICredit.

Va rugam sa cititi cu atentie prezentul document.

NOTIUNI GENERALE 

Termenii si Conditiile se aplica tuturor utilizatorilor aplicatiei si implicit serviciilor oferite de catre AMICredit. 

Prin utilizarea serviciilor, sunteti de acord cu limitarile mentionate in cadrul prezentului document.

AMICredit nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de afisare aparute in continutul aplicatiei, pentru elementele de grafica afisate ce se dovedesc a fi eronate sau nu pot fi vizualizate precum nici pentru buna functionare a surselor externe de continut care transmit informatii catre AMI-go.

Prezentul document poate suferi revizuiri periodic, AMICredit neavand obligatia de a aduce la cunostinta utilizatorilor aceste modificari, cu exceptia cazului in care exista modificari semnificative care impacteaza utilizatorul, situatie in care AMICredit va identifica cea mai utila metoda de a aduce la cunostinta chestiunile de noutate.

Orice modificare substantiala va produce efecte in termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data publicarii informarii privind modificarile, cu exceptia noilor utilizatori carora li se vor aplica Termenii si Conditiile de la data accesarii platformei in baza CIC pus la dispozitie de catre AMICredit in contextul inrolarii si generarii fisei de client.

DEFINITII DE INTERES PENTRU UTILIZATOR

CONTRACT LA DISTANTA – prezentul document incheiat prin intermediul mijloacelor exclusiv electronice ce are ca obiect furnizarea serviciilor de catre AMICredit;

AMI-go – aplicatia web dezvoltata de AMICredit in care solicitantul se poate loga pe baza unor date de acces oferite in urma procesului de inrolare.

CIC – informatie pusa la dispozitie de AMICredit necesara logarii in aplicatia AMI-go;

BIROUL DE CREDIT – societatea BIROUL DE CREDIT SA, entitate de drept privat care administreaza Sistemul Biroului de Credit, in care sunt prelucrate datele cu caracter personal in legatura cu activitatea de creditare necesare furnizarii solutiilor de creditare disponibile pentru solicitant;

SERVICII – activitatile derulate de AMICredit constand in oferirea de solutii de creditare solicitantului conform nevoilor si situatiei rezultata din analiza bazata pe informatiile furnizate de Biroul de Credit;

SOLICITANT/UTILIZATOR/CLIENT – persoana fizica care utilizeaza aplicatia AMI-go dezvoltata de AMICredit in vederea identificarii de solutii de finantare;

CONTUL DE UTILIZATOR NECESAR PENTRU UTILIZAREA APLICATIEI

Utilizatorul este singurul raspunzator pentru activitatea desfasurata in cadrul aplicatiei pusa la dispozitie de AMICredit.

Pentru a putea utiliza aplicatia si implicit pentru a putea beneficia de serviciile oferite prin intermediul aplicatiei este necesar ca dumneavoastra sa parcurgeti urmatoarele etape:

  1. Etapa de inrolare constand in generarea CIC si parolei de acces (ulterior parcurgerii notei de informare generala privind protectia datelor cu caracter personal);
  2. Accesarea aplicatiei AMI-go si parcurgerea procesului de Log In pe baza datelor de acces puse la dispozitie de AMICredit.

! Important: Contractul la distanta se considera incheiat in momentul acceptarii de catre solicitant a Termenilor si Conditiilor prin acceptul exprimat si validat cu cod OTP primit prin sms pe telefonul personal.

! Important: Acceptarea Termenilor si Conditiilor presupune indeplinirea obiectului contractului la distanta, respectiv: oferirea de solutii de creditare disponibile specifice nevoilor comunicate de solicitant si situatiei rezultata in urma analizelor efectuate de AMICredit pe baza interogarii Biroului de Credit.

Odata inregistrat contul de utilizator si furnizate datele de acces de catre reprezentantii AMICredit, deveniti responsabil pentru pastrarea acestor informatii. In cazul in care datele aferente procesului de Log In sunt uitate, va rugam sa luati legatura cu reprezentantii AMICredit pentru a remedia aceasta problema.

In vederea generarii datelor de acces in cont si implicit a intocmirii fisei de client in aplicatie, este necesar sa ne furnizati date corecte si complete, in limita celor solicitate in acest proces.

Incalcarea obligatiei de a furniza date conform celor sus-expuse poate conduce la inchiderea unilaterala a contului de utilizator. AMICredit isi rezerva dreptul, in orice moment si fara notificare prealabila, de a refuza inregistrarea sau de a sterge ori limita un cont (temporar sau permanent), in cazuri justificate. 

Incurajam fiecare utilizator sa ne sesizeze prin orice mijloc utilizarea neautorizata a contului pe care il detine sau o bresa de securitata descoperita cu privire la orice categorie de date cu caracter personal.

Contul dumneavoastra de utilizator este personal si netransmisibil catre alte persoane. Pentru evitarea oricaror dubii, contul va putea fi folosit doar de catre dumneavoastra, ca unic utilizator, pentru a beneficia de serviciile oferite exclusiv in nume propriu.

AMICredit realizeaza interogarea Biroului de Credit prin intermediul aplicatiei, strict in baza mandatului dat de client, situatia solicitantului putand fi consultata in aplicatia AMI-go.

DURATA CONTRACTULUI SI INCETARE

Contractul la distanta incheiat in temeiul Termenilor si Conditiilor se considera a avea o durata nedeterminata incepand cu bifarea campului de acceptare specific de catre solicitant (! Important: AMICredit garanteaza faptul ca orice camp disponibil in procesul de logare care face referire la acceptarea contractului la distanta sau la informarea privind protectia datelor cu caracter personal nu este prebifat).

Contractul la distanta poate fi reziliat de solicitant in orice moment prin transmiterea unei solicitari catre AMICredit in acest sens, demersul solicitantului nefiind de natura a afecta activitatile anterioare rezilierii.

DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA

Denumirea aplicatiei si insemnele grafice ale acesteia sunt marci inregistrate in proprietatea AMICredit si nu pot fi preluate, copiate sau folosite fara acordul scris al proprietarului/titularului.

Intreg continutul prezentat sau afisat in cadrul aplicatiei, incluzand, fara limitare, text, grafica, fotografii, imagini, imagini in miscare, sunet si ilustratii, este proprietatea AMICredit. Toate elementele inclusiv, fara limitare, designul general precum si continutul aplicatiei sunt protejate de copyright, drepturi de autor si alte legi referitoare la drepturile de proprietate intelectuala. 

Serviciile AMICredit pot fi utilizate numai in scopul prevazut expres in prezentul document. Utilizatorul nu poate modifica niciunul dintre materiale si nu poate copia, distribui, transmite, afisa, efectua, reproduce, publica, licentia, crea opere derivate, transfera sau vinde informatii sau lucrari continute in aplicatie. 

Cu exceptia actiunilor permise de legislatia aplicabila in materie de drepturi de autor, utilizatorul este responsabil pentru obtinerea permisiunii inainte de a reutiliza orice material protejat de drepturi de autor care este facut disponibil de catre AMICredit.

LIMITAREA DE RASPUNDERE

Informatiile cu privire la solicitant, obtinute de AMICredit in calitate de mandatar de la  Biroul de Credit precum si orice alte informatii necesare in vederea furnizarii serviciilor sunt considerate strict confidentiale, AMICredit obligandu-se sa nu dezvaluie aceste informatii unor terte persoane care nu trebuie sa fie implicate in furnizarea Serviciului (detalii privind destinatarii datelor se regasesc in Informarea privind protectia datelor cu caracter personal).

AMICredit este o companie independenta, cu activitati separate de cele ale Biroului de Credit si nu poate influenta in niciun mod acuratetea sau continutul datelor stocate in Sistemul Biroului de Credit administrat exclusiv de catre Biroul de Credit SA.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prelucrarea datelor cu caracter personal a utilizatorilor se realizeaza in conformitate cu dispozitiile legale si bunele practici privind protectia datelor cu caracter personal. Pentru o informare completa asupra activitatii de prelucrare a datelor cu caracter personal realizata de AMICredit, in calitate de operator de date, va invitam sa parcurgeti in integralitatea Informarea privind protectia datelor cu caracter personal. Pentru orice intrebari sau nelamuriri, va puteti adresa Responsabilului cu Protectia Datelor (DPO) la adresa dpo@amicredit.ro. 

Prelucrarea nu poate fi extinsa la alte scopuri, cu exceptia cazului in care partile convin in mod expres sau exista o obligatie legala care da dreptul oricarei parti sa prelucreze datele. 

AMICredit se obliga sa preintampine incidente precum distrugerea, folosirea inadecvata, accesul neautorizat, dezvaluirea sau alterarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor.

La incetarea prezentului contract, AMICredit se obliga sa inceteze prelucrarea datelor, cu exceptia cazurilor in care exista o obligatie legala care impune prelucrarea in continuare a datelor sau exercitarea unor drepturi in instanta si/sau in fata autoritatilor publice cu atributii de control.

LEGISLATIA APLICABILA

Prezentul contract la distanta este guvernat de legea romana si se considera incheiat in Romania.

Orice disputa cu referire la prezentul document care ar putea sa apara intre utilizator si AMICredit se va solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care demersurile luate in vederea solutionarii pe cale amiabila au esuat, orice disputa/diferende intre parti vor fi solutionate de autoritatea/instanta competenta de la sediul AMICredit.

Pentru a sesiza un eventual litigiu pe care ne dorim sa il solutionam amiabil, va rugam sa ne  scrieti la adresa sediului social sau la adresa de e-mail: dpo@amicredit.ro. 

DISPOZITII FINALE

Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc aplicatiei si/sau utilizarea oricarui serviciu pus la dispozitie de catre AMICredit, utilizatorul se declara de acord cel putin cu prevederile Termenilor si Conditiilor.

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Informatii acceptare document: Nume prenume | Numar de telefon | IP | Data acceptarii

************************************************************

NOTA DE INFORMARE 

PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Obiectiv general: informarea solicitatului privind prelucrarile de date efectuate in vederea consultarii si obtinerii situatiei inscrierii la Biroul de Credit precum si identificarii solutiilor de creditare potrivite nevoilor si situatiei sale specifice

Banking by AMICredit SRL (denumita in continuare „AMICredit”), cu sediul social in Bucuresti, Sector 3, str. Turturelelor, nr. 50, etaj 3, ap. 5, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/22703/2023, avand CUI 49197259, in calitate de operator de date cu caracter personal va informeaza, prin intermediul prezentului document, cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra personale conform obiectivului sus-mentionat si cu privire la drepturile care va revin, in calitate de persoana vizata in conformitate cu dispozitiile legale aplicabile, respectiv Regulamentul 2016/679 (GDPR) si Legea nr. 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului 2016/679.

Prezenta nota de informare este specifica proceselor de prelucrari de date desfasurate prin intermediul aplicatiei AMI-go si se completeaza cu Termenii si Conditiile (contractul la distanta prin intermediul careia ati acceptat conditiile de furnizare a solutiilor de creditare potrivite nevoilor si situatiei dumneavoastra specifice) si cu Mandatul in vederea interogarii Biroului de Credit.

CINE PRELUCREAZA DATELE DUMNEAVOASTRA CU CARACTER PERSONAL?

AMICredit actioneaza in calitate de operator de date cu caracter personal.

Pentru orice detalii legate de continutul prezentei informari, precum si pentru exercitarea drepturilor dumneavoastra, in calitate de  persoane vizate, mentionate in prezenta nota de informare, puteti transmite o solicitare scrisa catre Responsabilul cu protectia datelor (DPO) desemnat la nivelul AMICredit, specificand, daca este posibil, faptul ca ati interactionat cu operatorul de date in vederea identificarii solutiilor de creditare potrivite nevoilor si situatiei dumneavoastra.

Solicitarea va fi transmisa la adresa de e-mail: dpo@amicredit.ro in scris, in atentia responsabilului cu protectia datelor. Persoanele care transmit astfel de solicitari catre AMICredit sunt rugate sa mentioneze in subiectul e-mailului informatii precum “protectia datelor”, „GDPR”, „date personale creditare”, in acest mod existand garantia ca solicitarile vor fi tratate cu prioritate.

Veti primi un raspuns in termen de 30 de zile de la comunicarea documentului catre AMICredit, o extindere a acestui termen putand opera numai in situatii exceptionale. In aceste cazuri, va asiguram de faptul ca veti fi informat in mod corespunzator cu privire la acest termen.

DEFINITII ALE TERMENILOR SPECIFICI

► „Date cu caracter personal”: inseamna orice informații privind o persoana fizica identificata sau identificabila („persoana vizata”). O persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale economice, culturale sau sociale (exemplu nelimitativ).

Nota: In sensul prezentei note de informare, datele cu caracter personal vizeaza datele prelucrate in contextul derularii relatiei contractuale la distanta (Termeni si Conditii AMI-Go) stabilite in vederea identificarii de catre AMICredit a solutiilor de creditare disponibile pentru persoana vizata si in contextul mandatarii operatorului in vederea consultarii si obtinerii situatiei inscrierii la Biroul de Credit.

► „Persoana vizata”: reprezinta persoana ale carei date sunt prelucrate de catre operator.

Nota: In sensul prezentei note de informare, persoana vizata este solicitantul care i se adreseaza operatorului AMICredit in vederea identificarii solutiilor de creditare disponibile si care mandateaza operatorul prin Mandat in a-l reprezenta in relatia cu Biroul de Credit.

► „Prelucrare”: in sensul prezentei note de informare, prelucrarile includ colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, restrictionarea, stergerea sau distrugerea datelor cu caracter personal prelucrate in contextul derularii relatiei pre-/contractuale a clientului cu AMICredit si in contextul consultarii si interogarii Biroului de Credit.

► „Operatorul de date”: AMICredit, prin departamentele sale care prelucreaza datele cu caracter personal in scopul initierii si mentinerii unei relatii contractuale cu solicitantul serviciilor furnizate. 

► „GDPR” inseamna Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE.

►„Destinatar” inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism careia/ caruia ii sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent daca este sau nu o parte terta.

►  „Parte terta” inseamna o persoana fizica sau juridica, autoritate publica, agentie sau alt organism, alta decat persoana vizata, operatorul, persoana imputernicita si care, sub directa autoritate a operatorului sau a persoanei imputernicite este autorizata sa prelucreze date cu caracter personal.

► „Autoritate de Supraveghere” inseamna o autoritate publica independenta instituita de un stat membru, responsabila de monitorizarea aplicarii GDPR. In Romania autoritatea de supraveghere este Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal – “ANSPDCP”.

SCOPUL PRELUCRARII DATELOR

Datele dumneavoastra personale vor fi prelucrate numai in scopuri determinate, explicite si legitime, in conformitate cu prevederile art. 5 din Regulamentul nr. 2016/ 679 si nu vor fi prelucrate ulterior intr-un mod incompatibil cu aceste scopuri. 

Categoriile de date prelucrate sunt adecvate, relevante si limitate la ceea ce este necesar in raport cu scopurile prelucrarii, AMICredit asigurand respectarea principiului reducerii datelor la minimum in contextul relatiei contractuale avute cu clientii sai.

Prezentul document are rolul de a va informa cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal aferenta executarii Termenilor si Conditiilor (contract la distanta prin intermediul careia ati acceptat conditiile de furnizare a solutiilor de creditare potrivite nevoilor si situatiei dumneavoastra specifice) precum si executarii Mandatului (document prin intermediul caruia mandatati AMICredit in a va reprezenta in relatia cu Biroul de Credit).

Datele cu caracter personal furnizate de Biroul de Credit (precum si alte informatii solicitate in vederea indeplinirii obiectivului general de identificare a solutiilor de creditare disponibile) sunt prelucrate in urmatoarele scopuri:

  • solicitare informatii privind activitatea de creditare de la Biroul de Credit cu privire la persoana dumneavoastra;
  • furnizarea de servicii specifice obiectului de activitate AMICredit in vederea identificarii solutiilor de creditare disponibile – evaluarea solvabilitatii, reducerea riscului de creditare, determinarea gradului de indatorare etc;
  • gestionarea relatiei cu dumneavoastra, in calitate de persoana vizata cu care operatorul relationeaza in vederea executarii Termenilor si Conditiilor, imbunatatirea serviciilor prestate, identificarea unor eventuale nevoi suplimentare de creditare si imbunatatirea calitatii si eficientei prestarii serviciilor;
  • luarea de masuri/furnizarea de informatii sau raspunsuri la cererile/sesizarile/reclamatiile de orice natura adresate societatii de dumneavoastra si/sau de autoritati sau institutii publice;
  • gestiune economico – financiara si administrativa;
  • apararea in instanta a drepturilor si intereselor AMICredit, solutionarea litigiilor, investigatiilor sau oricaror altor petitii/plangeri/solicitari in care societatea este implicata;
  • asigurarea accesului la documentatia si informatiile disponibile in aplicatia AMI-go de interes pentru dumneavoastra;
  • efectuarea de analize interne (inclusiv statistice), atat cu privire la servicii, cat si cu privire la portofoliul si profilul de clienti al AMICredit, pentru imbunatatirea si dezvoltarea de produse/servicii, precum si efectuarea de studii si analize de piata.

TEMEIUL PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  • Executarea contractului la distanta/furnizarea solutiilor de creditare: AMICredit prelucreaza datele cu caracter personal care va apartin in vederea oferirii serviciilor identificate in Termeni si Conditii pentru care ati manifestat interes contactand AMICredit, in baza art. 6, lit. b) din GDPR, care prevede faptul ca  „prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract”. 
  • Executarea mandatului: AMICredit prelucreaza datele cu caracter personal care va apartin in vederea indeplinirii mandatului oferit pentru a va reprezenta in relatia cu Biroul de Credit, in baza art. 6, lit. b) din GDPR, care prevede faptul ca  „prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract”. 
  • Interes legitim: AMICredit prelucreaza datele personale in interesul sau legitim, in baza art. 6, lit. f) din GDPR, conform caruia „prelucrarea este necesara in scopul intereselor legitime urmarite de operator sau de o parte terta, cu exceptia cazului in care prevaleaza interesele sau drepturile si libertatile fundamentale ale persoanei vizate, care necesita protejarea datelor cu caracter personal, in special atunci cand persoana vizata este un copil.” 

Interesele legitime ale operatorului se pot referi la: gestiunea economico – financiara si administrativa, gestionarea relatiei cu dumneavoastra, efectuarea de studii interne privind serviciile AMICredit si la portofoliul sau de clienti, apararea in instanta a drepturilor si intereselor AMICredit, solutionarea litigiilor, investigatiilor sau oricaror altor petitii/plangeri/solicitari in care societatea este implicata, luarea de masuri/furnizarea de informatii sau raspunsuri la cererile/sesizarile/reclamatiile de orice natura adresate societatii de client si/sau de autoritati sau institutii publice etc.

Nu in ultimul rand, in ceea ce priveste documentele financiar – contabile si contractele continand date apartinand clientilor, operatorul efectueaza prelucrari de date in temeiul indeplinirii obligatiei sale legale de arhivare, in baza art. 6 lit. c) din GDPR.

CATEGORIILE DE DATE PERSONALE PRELUCRATE

In vederea indeplinirii obiectivelor generale dar si al scopurilor sus-expuse, AMICredit prelucreaza urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

► Prin intermediul interactiunii cu Biroul de Credit in numele dumneavoastra sunt prelucrate date precum:  

  • Date de identificare ale persoanei vizate: numele, prenumele, codul numeric personal, adresa de domiciliu/resedinta si de corespondenta,  serie/numar pasaport pentru persoanele nerezidente ,numarul de telefon fix/ mobil, data nasterii; 
  • Date referitoare la angajator: denumirea si adresa angajatorului, data inscrierii acestei informatii cu privire la persoana vizata; 
  • Date referitoare la produsele de tip credite acordate: tipul si denumirea solicitantului, tipul de produs, starea produsului/ contului, data acordarii, termenul de acordare, sumele acordate, sumele datorate, data actualizarii, valuta, frecventa platilor, suma platita, rata lunara, sumele restante, numarul de zile de intarziere, data primei restante, categoria de intarziere, data ultimei plati;
  • Date referitoare la evenimente care apar in perioada de derulare a produsului de tip credit: restructurarea/ refinantarea, darea in plata, cesiunea contractului de credit/creantei;
  • Date referitoare la relatiile cu alte conturi: informatii referitoare la produse de tip credit la care persoana vizata are calitatea de codebitor si/ sau garant. 
  • Date referitoare la insolventa: informatii referitoare la persoanele vizate fata de care s-a deschis o procedura de insolventa;
  • Numarul de interogari: indica numarul de rapoarte de credit eliberate de Biroul de Credit.

Nota: informatii suplimentare privind prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Biroul de Credit pot fi gasite in informarea referitoare la prelucrarea datelor personale in Sistemul Biroului de Credit disponibile pe site-ul acestei entitati.

► In vederea furnizarii de solutii de creditare potrivite nevoilor si situatiei particulare a solicitantului, AMICredit poate prelucra si alte categorii de date aflate in stransa legatura cu cele sus-expuse: cod identificare client (CIC) – acest cod este utilizat si pentru accesarea sectiunii online in cadrul careia pot fi vizualizate de client documentele si datele acestuia, studii, stare civila, numar de copii, stare locativa, detalii autoturism, precum si –  si datele codebitorilor (nume, prenume, cod numeric personal, numar telefon, e-mail), tip contract de munca, continuitatea in munca, data expirare contract individual de munca (in cazul contractelor incheiate pe o perioada determinata), venit net, denumire banca salarii/ incasare cash, valoare bonuri de masa, vechime totala in munca, date obtinute prin intermediul portalului instantelor de judecata, CRC, Arhiva Electronica, scor FICO, popriri etc.

Datele dumneavoastra vor fi prelucrate intr-un mod care asigura securitatea acestora, inclusiv protectia impotriva prelucrarii neautorizate sau ilegale si impotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorarii accidentale, prin luarea de masuri tehnice sau organizatorice corespunzatoare.

CATEGORII DE DESTINATARI AI DATELOR

Datele cu caracter personal ale clientilor AMICredit pot fi transmise partenerilor contractuali (spre exemplu, prestatori de servicii) ai societatii precum: furnizorului de servicii informatice, Biroului de Credit, unor autoritati si institutii publice (nelimitativ).

AMICredit garanteaza ca destinatarii datelor respecta prevederile Regulamentului nr. 679/ 2016, asigurandu-se ca datele sunt securizate de o maniera care sa nu permita citirea, copierea, modificarea sau eliminarea lor de catre persoane neautorizate, fiind instruiti periodic in vederea protejarii datelor cu caracter personal. 

Nota: In cazul solicitarii exprese din partea autoritatilor abilitate, operatorul va putea pune la dispozitia acestora datele solicitate in scopul prevenirii, investigarii, depistarii si urmaririi penale a infractiunilor sau al executarii pedepselor, inclusiv pentru protejarea impotriva amenintarilor la adresa sigurantei publice si prevenirea acestora.

TRANSFER INTERNATIONAL DE DATE

Datele cu caracter personal prelucrate in vederea executarii contractului la distanta (Termeni si Conditii AMI-go) nu fac obiectul unui astfel de transfer.

PERIOADA DE STOCARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Datele dumneavoastra cu caracter personal continute in documente precum: interogari de la Biroul de Credit, contracte de munca, documente aferente situatiei financiare etc. vor fi prelucrate pentru o perioada de maximum 5 ani de la momentul incetarii interactiunii persoanei vizate cu AMICredit.

SURSA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

AMICredit colecteaza datele cu caracter personal ale clientilor sai atat in mod direct de la acestia, cat si mod indirect de la entitati conexe proceselor specifice activitatii, principalul furnizor fiind Biroul de Credit care pune la dispozitie datele cu caracter personal in baza mandatului oferit de persoana vizata.

DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE

Potrivit Regulamentului 679/2016, dumneavoastra, in calitate de persoana vizata, aveti posibilitatea exercitarii urmatoarelor drepturi:

► DREPTUL DE A FI INFORMAT, prevazut de art. 13 – 14 din Regulamentul UE nr. 2016/679: Prin prezenta nota de informare se furnizeaza toate informatiile necesare privind prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal prelucrate de AMICredit.

Prezenta nota de informare vine in completarea notei de informare transmisa de operator prin mijloace la distanta in momentul inrolarii in aplicatia AMI-go (intocmirea fisei si alocarea CIC).

► DREPTUL DE ACCES LA DATE: Potrivit art. 15 din Regulamenul 2016/679, puteti solicita in scris o confirmare a faptului ca datele dumneavoastra cu caracter personal sunt prelucrate de AMICredit, iar in cazul in care sunt prelucrate, vi se va pune la dispozitie o copie a acestor date, precum si informatii suplimentare despre prelucrarea datelor.

► DREPTUL DE RECTIFICARE: Puteti solicita rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, incomplete sau modificate in baza art. 16 din Regulament.

► DREPTUL DE STERGERE: Conform art. 17 din Regulamentul 2016/679, puteti solicita stergerea datelor cu caracter personal prelucrate numai in anumite situatii si cu respectarea dispozitiilor legale (ex. datele nu mai sunt necesare potrivit scopului pentru care au fost prelurate). AMICredit nu este obligata sa dea curs solicitarii de stergere a datelor, situatie in care refuzul va fi motivat.

► DREPTUL LA RESTRICTIONAREA PRELUCRARII: Art. 18 din Regulament va confera dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra personale in urmatoarele cazuri: se contesta exactitatea datelor, prelucrarea este ilegala, dar nu se exercita dreptul la stergerea datelor, datele nu mai sunt necesare scopului pentru care au fost prelucrate, angajatul si-a exercitat dreptul de a se opune prelucrarii, iar verificarea motivelor este in asteptare.

► DREPTUL LA PORTABILITATEA DATELOR: Puteti solicita ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie portate catre un alt operator, insa doar daca prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul expres al dumneavoastra si daca prelucrarea se face prin mijloace automatizate Dreptul la portabilitatea datelor este prevazut de art. 20 din Regulament. 

► DREPTUL LA OPOZITIE: Conform art. 21, va puteti opune doar in situatia unei prelucrari a datelor dumneavoastra cu caracter personal efectuata in interesul legitim al AMICredit. 

► DREPTUL DE A NU FACE OBIECTUL UNEI DECIZII BAZATE EXCLUSIV PE PRELUCRAREA AUTOMATA, INCLUSIV CREAREA DE PROFILURI: Va puteti opune in orice moment unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automatizata, inclusiv crearea de profiluri, dar numai atunci cand decizia respectiva produce efecte juridice care va privesc sau afecteaza intr-o masura semnificativa. 

► DREPTUL DE A FORMULA PLANGERE: Potrivit at. 77 din Regulament, aveti dreptul de a va adresa cu o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (Mun. Bucuresti, Bd. G-ral Gh. Magheru nr. 28-30, sector 1) in orice moment, in cazul in care considerati ca prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal incalca prevederile Regulamentului, precum si dreptul de a va adresa instantelor de judecata.

Prezenta nota de informare a fost transmisa de catre AMICredit prin afisare, in vederea indeplinirii obligatiei de informare care ii revine societatii in calitate de operator de date cu caracter personal. 

Informatii acceptare document: Nume prenume | Numar de telefon | IP | Data acceptarii

************************************************************

MANDAT 

in vederea consultarii si interogarii BIROULUI DE CREDIT

Banking by AMICredit SRL (denumita in continuare „AMICredit”), societate cu sediul social in Bucuresti, Sector 3, str. Turturelelor, nr. 50, etaj 3, ap. 5, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/22703/2023, avand CUI 49197259, pune la dispozitie, prin intermediul aplicatiei AMI-go (denumita in continuare „Aplicatie”), posibilitatea consultarii Biroului de Credit si obtinerii, in numele clientului, a Situatiei Inscrierii.

Prin acceptarea documentului „Mandat BC”, dumneavoastra, in calitate de solicitant, mandatati AMICredit sa consulte Biroul de Credit si sa obtina, in numele dumneavoastra, Situatia Inscrierii. Mai departe, AMICredit pune informatia astfel obtinuta la dispozitia dumneavoastra prin intermediul Aplicatiei (dupa parcurgerea etapei preliminare de inrolare).

Pentru evitarea oricarui dubiu, prezentul document pe care dumneavoastra il acceptati prin parcurgerea documentului „Mandat BC” si validand cu cod OTP transmis pe telefonul Dvs personal, reprezinta un mandat cu reprezentare dat pentru acte de exercitare a unei activitati profesionale in sensul art. 2010 din Codul Civil. In baza acestui mandat, AMICredit (mandatar) va reprezinta pe dumneavoastra, ca solicitant (mandant) in relatia cu Biroul de Credit in vederea obtinerii Situatiei Inscrierii la Biroul de Credit. In acest sens, AMICredit poate sa efectueze orice verificare, sa depuna orice cerere si sa obtina orice informatie de la Biroul de Credit in vederea indeplinirii obiectului mandatului.

Prin prezentul mandat acceptat, va exprimati acordul expres ca AMICredit sa utilizeze datele furnizate de Biroul de Credit in vederea punerii la dispozitie de optiuni de finantare disponibile pentru dumneavoastra.

NEACCEPTAREA PREZENTULUI DOCUMENT CONDUCE LA IMPOSIBILITATEA OBTINERII SITUATIEI INSCRIERII LA BIROUL DE CREDIT, CARE DEASEMENEA DUCE LA IMPOSIBILITATEA CONTINUARII ANALIZEI SOLICITARII DVS DE CREDIT SI GASIREA DE SOLUTII DE CREDITARE.

Va rugam sa cititi cu atentie prezentul document.

DEFINITII DE INTERES PENTRU SOLICITANT (MANDANT)

MANDAT – prezentul document incheiat prin intermediul mijloacelor exclusiv electronice ce are ca obiect mandatarea AMICredit in vederea consultarii (accesul la inregistrarea Situatiei Inscrierii) si obtinerii Situatiei Inscrierii la Biroul de Credit in numele dumneavoastra (interogarea bazei de date);

AMI-go/Aplicatia – aplicatia web dezvoltata de AMICredit in care solicitantul se poate loga pe baza unor date de acces oferite in urma procesului de inrolare si in care poate vizualiza, ulterior consultarii si obtinerii Situatiei Inscrierii, informatiile continute de acest document.

BIROUL DE CREDIT – societatea BIROUL DE CREDIT SA, entitate de drept privat care administreaza Sistemul Biroului de Credit, in care sunt prelucrate datele cu caracter personal in legatura cu activitatea de creditare necesare furnizarii solutiilor de creditare disponibile pentru solicitant;

SOLICITANT– persoana fizica care utilizeaza aplicatia AMI-go dezvoltata de AMICredit in vederea identificarii de solutii de finantare;

SITUATIA INSCRIERII – datele inregistrate cu privire la solicitant in baza de date gesionata de Biroul de Credit.

DURATA CONTRACTULUI SI INCETARE

Mandatul se considera a fi incheiat pe durata necesara furnizarii de catre AMICredit a ofertelor de finantare disponibile incepand cu data acceptarii de catre solicitant a documentului denumit „Mandat BC” (! Important: AMICredit garanteaza faptul ca orice camp disponibil in procesul care face referire la acceptarea contractului la distanta, la interogarea Biroului de Credit sau la informarea privind protectia datelor cu caracter personal nu este prebifat).

Mandatul poate fi reziliat de solicitant in orice moment prin transmiterea unei solicitari catre AMICredit in acest sens, demersul solicitantului nefiind de natura a afecta activitatile anterioare rezilierii.

LIMITAREA DE RASPUNDERE

Informatiile cu privire la solicitant obtinute de AMICredit in calitate de mandatar de la Biroul de Credit sunt considerate strict confidentiale, AMICredit obligandu-se sa nu dezvaluie aceste informatii unor terte persoane care nu trebuie sa fie implicate in furnizarea serviciilor prin intermediul Aplicatiei (detalii privind destinatarii datelor se regasesc in Informarea privind protectia datelor cu caracter personal).

AMICredit este o companie independenta, cu activitati separate de cele ale Biroului de Credit si nu poate influenta in niciun mod acuratetea sau continutul datelor stocate in Sistemul Biroului de Credit administrat exclusiv de catre Biroul de Credit SA.

AMICredit nu poate fi tinuta responsabila pentru erori/alte impedimente intervenite in procesul de consultare ori obtinere a Situatiei Inscrierii ca urmare a furnizarii de catre solicitant a unor informatii incorecte ori incomplete.

Prin mandatarea AMICredit in scopurile sus-expuse, solicitantul intelege si accepta faptul ca nu se incheie un contract de creditare/alt serviciu financiar.

De asemenea, solicitantul intelege si accepta faptul ca Situatia Inscrierii va fi furnizata de catre Biroul de Credit, Aplicatia fiind doar un instrument ce faciliteaza relatia dintre solicitant si Biroul de Credit, AMICredit avand doar calitatea de a actiona in numele solicitantului, potrivit legii si prezentului mandat.

Acceptarea documentului „Mandat BC” nu exclude posibilitatea solicitantului de a isi exercita in mod direct/prin alti intermediari dreptul de a accesa si interoga baza de date a Biroului de Credit.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prelucrarea datelor cu caracter personal a utilizatorilor se realizeaza in conformitate cu dispozitiile legale si bunele practici privind protectia datelor cu caracter personal. Pentru o informare completa asupra activitatii de prelucrare a datelor cu caracter personal realizata de AMICredit, in calitate de operator de date, va invitam sa parcurgeti in integralitatea Informarea privind protectia datelor cu caracter personal. Pentru orice intrebari sau nelamuriri, va puteti adresa Responsabilului cu Protectia Datelor (DPO) la adresa dpo@amicredit.ro. 

LEGISLATIA APLICABILA

Prezentul mandat este guvernat de legea romana si se considera incheiat in Romania.

Orice disputa cu referire la prezentul document care ar putea sa apara intre solicitant si AMICredit se va solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care demersurile luate in vederea solutionarii pe cale amiabila au esuat, orice disputa/diferende intre parti vor fi solutionate de autoritatea/instanta competenta de la sediul AMICredit.

Pentru a sesiza un eventual litigiu pe care ne dorim sa il solutionam amiabil, va rugam sa ne  scrieti la adresa sediului social sau la adresa de e-mail: dpo@amicredit.ro. 

Informatii acceptare document: Nume prenume | Numar de telefon | IP | Data acceptarii

************************************************************

ACORD

pentru solicitarea veniturilor persoanelor fizice si/sau persoanelor fizice autorizate

In calitate de client, declar în mod expres următoarele:

Declaraţii referitoare la consultarea informaţiilor din bazele de date ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală

Am fost informat că societatea Banking by AMICredit SRL, (denumită în cele ce urmează destinatarul) doreşte să consulte pe o durată maximă de 5 zile lucrătoare de la data semnării sau a acceptării exprese a prezentului acord şi să prelucreze informaţiile, inclusiv datele mele cu caracter personal indicate mai jos, înregistrate pe numele subsemnatului/subsemnatei în evidenţele Ministerului Finanţelor, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (denumită în cele ce urmează ANAF) în scopul:

(i) iniţierii sau derulării relaţiilor contractuale specifice activităţii destinatarului, (ii) realizării intereselor legitime ale destinatarului; şi/sau (iii) îndeplinirii obligaţiilor legale ce îi revin destinatarului, inclusiv a celor privind administrarea riscurilor sau a celor derivând din acte administrative emise de autorităţile competente în aplicarea legii:

  1. date de identificare a persoanei fizice/persoanei fizice autorizate: numele şi prenumele/denumirea, codul numeric personal/numărul de identificare fiscală/codul unic de înregistrare/codul de înregistrare fiscală, IP şi semnătura;
  2. denumirea formei de exercitare a profesiei/de realizare a veniturilor, codul de identificare fiscală a formei de exercitare a profesiei/de realizare a veniturilor, adresa/sediul formei de exercitare a profesiei/de realizare a veniturilor;
  3. date de identificare ale persoanei fizice, reprezentant legal al persoanei juridice: numele şi prenumele, codul numeric personal/numărul de identificare fiscală;
  4. veniturile realizate din orice fel de activităţi (salariale, autorizate/independente, pensii, asigurări sociale, închirieri etc.);
  5. orice informaţii financiare (în cazul clientului persoană juridică).

Am luat cunoştinţă de faptul că am dreptul de a-mi retrage acordul cu privire la prelucrarea datelor mele cu caracter personal în orice moment, în interiorul termenului de 5 zile, situaţie în care, odată ce a primit notificarea, Banking by AMICredit SRL nu va mai prelucra datele mele cu caracter personal în scopul sau scopurile menţionate mai sus. Înţeleg că prin retragerea acordului nu va fi afectată legalitatea prelucrării datelor cu caracter personal efectuate înainte de momentul retragerii acordului.

Pentru exercitarea dreptului de retragere a acordului cu privire la prelucrarea datelor mele cu caracter personal, înţeleg că voi adresa o notificare către Banking by AMICredit SRL, în atenţia: responsabilului cu protecţia datelor la adresa de corespondență/contact dpo@amicredit.ro, întocmită în formă scrisă, datată şi semnată, în care voi menţiona că îmi retrag consimţământul exprimat prin prezentul acord.

Declaraţii referitoare la drepturile persoanei vizate/care a dat declaraţiile de mai sus

Am luat cunoştinţă de faptul că îmi pot exercita toate drepturile prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) (RGPD), publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L119/1 din 4 mai 2016, în condiţiile şi limitele prevăzute de legislaţia în materia protecţiei datelor cu caracter personal, astfel:

  1. dreptul la informare şi acces la datele cu caracter personal;
  2. dreptul la rectificarea datelor;
  3. dreptul la ştergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”);
  4. dreptul la restricţionarea prelucrării;
  5. dreptul la portabilitatea datelor;
  6. dreptul de opoziţie;
  7. dreptul de a nu fi supus unui proces decizional automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
  8. dreptul de a se adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau justiţiei pentru apărarea oricăror drepturi garantate de RGPD, care le-au fost încălcate.

Pentru exercitarea drepturilor prevăzute la pct. (vii), clientul va adresa o cerere către Banking by AMICredit SRL la adresa dpo@amicredit.ro întocmită în formă scrisă, datată şi semnată, în care se vor menţiona datele asupra cărora se solicită opoziţia şi motivul întemeiat şi legitim legat de situaţia particulară a persoanei.

Am luat cunoştinţă de prevederile Regulamentului general privind protecţia datelor (RGPD) şi despre drepturile mele în contextul prelucrării datelor cu caracter personal, drepturi care pot fi exercitate în limitele legii, trimiţând o adresă scrisă, datată şi semnată, către Banking by AMICredit SRL, însoţită de o copie a actului de identitate, dreptul de a mă adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau justiţiei.

Am luat cunoştinţă de faptul că am dreptul de a-mi retrage acordul cu privire la prelucrarea datelor mele cu caracter personal în orice moment, în interiorul termenului de 5 zile, situaţie în care, odată ce a primit notificarea, Banking by AMICredit SRL nu va mai prelucra datele mele cu caracter personal în scopul sau scopurile menţionate mai sus. Înţeleg că prin retragerea acordului nu va fi afectată legalitatea prelucrării datelor cu caracter personal efectuată înainte de momentul retragerii acordului.

Pentru exercitarea dreptului de retragere a acordului cu privire la prelucrarea datelor mele cu caracter personal, înţeleg că voi adresa o notificare către Banking by AMICredit SRL, în atenţia: responsabilului cu protecţia datelor la adresa de corespondenţă/contact dpo@amicredit.ro, întocmită în formă scrisă, datată şi semnată, în care voi menţiona că îmi retrag consimţământul exprimat prin prezentul acord.

[x] Sunt de acord ca Banking by AMICredit SRL să consulte și să prelucreze informațiile și datele mele cu caracter personal din bazele de date ale ANAF.

[ ] Nu sunt de acord ca Banking by AMICredit SRL să consulte și să prelucreze informațiile și datele mele cu caracter personal din bazele de date ale ANAF.

Înţeleg şi accept că dezacordul meu (răspunsul NU) conduce la imposibilitatea Banking by AMICredit SRL de a interoga electronic baza de date a ANAF cu privire la informaţiile de la lit. A. În consecinţă, înţeleg şi accept să fac dovada veniturilor în modalităţile prevăzute de lege, aşa cum îmi sunt solicitate de persoana juridică de drept privat.

Informatii acceptare document: Nume prenume | Numar de telefon | IP | Data acceptarii

Permiteți folosirea cookie-urilor?

Folosim cookie-uri pentru analiză, funcționalitate și marketing.

Aflați mai multe despre cookie-uri.