Autorizare ADR

Notă de informare privind identificarea la distanță

Începând cu data de 23.04.2024 AMICredit a primit avizul ADR pentru utilizarea unui soft de identificare la distanță a clienților (soft autorizat ADR), în vederea semnării contractelor de credit sau a contractelor de carduri de credit, respectiv orice documente necesare pe care AMICredit trebuie să semneze cu clienții săi în cadrul unor parteneriate cu băncile sau IFN-urile.

Astfel activitatea de intermediere cu anumiți parteneri, poate fi desfășurată de la distanță cap-coadă, nefiind necesară deplasarea clienților sau a consultanților AMICredit pentru a semna fizic documente etc.

În urma identificării la distanță a clienților intermediați de AMICredit, toate actele semnate electronic au valabilitate juridică exclusiv electronic însoțit de certificatul de semnătură electronică integrat în document.

Permiteți folosirea cookie-urilor?

Folosim cookie-uri pentru analiză, funcționalitate și marketing.

Aflați mai multe despre cookie-uri.