Politica de confidentialitate privind prelucrarea datelor cu caracter personal la nivelul Banking by AMICredit SRL
I. Informatii generale
In conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare si „Regulamentul general privind protectia datelor” sau „GDPR”), cu aplicabilitate din data de 25 mai 2018, BANKING BY AMICREDIT S.R.L. (denumita in continuare „Operatorul”, „Compania” sau „AMICredit”) prelucreaza datele cu caracter personal ale Clientilor/Solicitantilor/Utilizatorilor Aplicatiei „AMI-go”, astfel cum sunt acestea definite de legislatia in vigoare, in conditii de siguranta si in scopurile specificate in prezenta Politica, in contextul desfasurarii activitatii sale, avand ca obiect furnizarea de servicii, constand in oferirea de solutii de creditare disponibile, specifice atat nevoilor comunicate de Client, cat si situatiei rezultate din analizele efectuate.
II.Identitatea si datele de contact ale Operatorului
BANKING BY AMICREDIT S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, Sector 3, str. Turturelelor, nr. 50, etaj 3, ap. 5, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/22703/2023, avand CUI 49197259, in calitate de operator de date cu caracter personal respecta confidentialitatea si securitatea prelucrarii datelor cu caracter personal ale fiecarui Client/Solicitant/Utilizator al Aplicatiei „AMI-go”, in calitate de persoana vizata.
In cazul in care exista intrebari cu privire la datele cu caracter personal colectate, persoana vizata este rugata sa transmita o solicitare scrisa, prin una dintre urmatoarele modalitati:
• la adresa de e-mail: dpo@amicredit.ro;
• in scris, prin posta, la adresa sediului social mai-sus indicata;
Persoanele vizate care transmit astfel de solicitari catre Operator sunt rugate sa mentioneze, in subiectul e-mailului/pe plicul de corespondenta, informatii precum „Informatii GDPR”, in acest mod existand garantia ca solicitarea va fi tratata cu prioritate.
Raspunsul la solicitarea adresata va fi transmis persoanei vizate in termen de 30 de zile de la comunicarea documentului catre Operator, o extindere a acestui termen putand opera numai in situatii exceptionale. In aceste cazuri, persoana vizata va fi informata in mod corespunzator cu privire noul termen.
III. Definitii
• „Date cu caracter personal” – datele cu caracter personal vizeaza toate datele cu caracter personal, astfel cum sunt definite de art. 4 pct. 1 din GDPR, ale Clientilor AMICredit, prelucrate prin intermediul Aplicatiei „AMI-go”, inclusiv prin intermediul Software-ului de Identificare, conceput pentru a fi utilizat in procesul de identificare a Clientilor, pentru executarea mandatului oferit prin Termeni si Conditii (consultarea si interogarea Biroului de Credit) si, implicit, a punerii la dispozitia acestora a solutiilor de creditare solicitate;
• „Operator de date” – Compania BANKING BY AMICREDIT S.R.L., prin departamentele sale, care prelucreaza datele cu caracter personal in scopul initierii si mentinerii unei relatii contractuale cu solicitantul serviciilor furnizate;
• „Persoana vizata” – Solicitantii/Clientii/Utilizatorii Aplicatiei „AMI-go”, in calitatea lor de persoane fizice vizate de prelucrare, ce solicita servicii constand in oferirea de solutii de creditare disponibile, specifice atat nevoilor comunicate, cat si situatiei rezultate in urma analizelor efectuate;
• „Prelucrare” – prelucrarile includ colectarea, inregistrarea, organizarea, stucturarea, stocarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, restrictionarea, stergerea sau distrugerea datelor cu caracter personal, colectate inclusiv prin intermediul Aplicatiei „AMI-go”;
• „AMI-go/Aplicatia” – aplicatia web dezvoltata de AMICredit, in care persoana vizata, in calitate de Client, se poate loga pe baza unor date de acces oferite in urma procesului de inrolare si in care poate vizualiza, ulterior consultarii si obtinerii Situatiei Inscrierii, informatiile continute de acest document;
• „Software-ul de Identificare integrat in Aplicatia AMI-go” – programul software conceput, dezvoltat si implementat de Operator, in vederea facilitarii procesului de identificare a persoanelor vizate, necesar a fi indeplinit in relatia cu Biroului de Credit, in vederea interogarii si obtinerii Situatiei Inscrierii si, implicit, a furnizarii serviciilor solicitate;
• „Biroul de Credit” – societatea BIROUL DE CREDIT SA, entitate de drept privat care administreaza Sistemul Biroului de Credit in care sunt prelucrate datele cu caracter personal in legatura cu activitatea de creditare necesare furnizarii solutiilor de creditare disponibile pentru solicitant;
• „Mandat” – contractul incheiat intre AMICredit si persoana vizata, prin intermediul mijloacelor exclusiv electronice, avand ca obiect mandatarea AMICredit, in vederea consultarii (accesul la inregistrarea Situatiei Inscrierii) si obtinerii Situatiei Inscrierii la Biroul de Credit (interogarea bazei de date);
• „Situatia Inscrierii”– datele inregistrate cu privire la solicitant in baza de date gestionata de Biroul de Credit;
• „GDPR” – Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE;
• „Destinatar” inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism careia/caruia ii sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent daca este sau nu o parte terta;
• „Parte terta” inseamna o persoana fizica sau juridica, autoritate publica, agentie sau alt organism, alta decat persoana vizata, operatorul, persoana imputernicita si care, sub directa autoritate a operatorului sau a persoanei imputernicite este autorizata sa prelucreze date cu caracter personal.
IV. Principiile aplicate de AMICredit in activitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal
In calitate de Operator, AMI Credit depune toate eforturile pentru a se asigura ca informatiile privind Solicitantii/Clientii/Utilizatorii Aplicatiei AMI-go, in calitate de persoane vizate, introduse in bazele de date sunt utilizate numai in scopuri determinate, explicite si legitime.
In activitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal, Compania va actiona in mod legal, echitabil si transparent.
In conformitate cu cerintele GDPR, AMICredit are obligatia de a administra, in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le colecteaza, inclusiv prin intermediul Aplicatiei „AMI-go”, in contextul desfasurarii activitatii sale.
Pentru asigurarea legalitatii prelucrarii datelor cu caracter personal, AMICredit isi asuma responsabilitatea implementarii unor masuri tehnice si organizatorice corespunzatoare pentru protectia impotriva accesului neautorizat, a utilizarii, alterarii sau distrugerii datelor cu caracter personal, conform legislatiei in vigoare, standardelor si bunelor practici aplicabile in materie.
V. Scopurile si temeiurile prelucrarii datelor cu caracter personal de catre AMICredit
AMICredit prelucreaza datele cu caracter personal ale Clientilor sai, aferente executarii Termenilor si Conditiilor (contract la distanta prin intermediul caruia persoanele vizate mandateaza AMICredit sa le reprezinte in relatia cu Biroul de Credit), in vederea furnizarii serviciilor solicitate de acestia, constand in identificarea unor solutii de creditare disponibile, specifice atat nevoilor comunicate, cat si situatiei obtinute in urma analizelor efectuate.
AMICredit asigura Clientilor sai serviciile solicitate, prin intermediul unei aplicatii web adecvate, dezvoltate si adaptate acestui scop specific – Aplicatia „AMI-go”-, la care acestia pot avea acces, prin logarea, pe baza unor date de acces oferite in urma procesului de inrolare, constand in generarea unui cod de identificare client (CIC) si a parolei de acces aferente.
In vederea indeplinirii obiectivului general de identificare a solutiilor de creditare disponibile si/sau a oricaror alte obiective tinand de desfasurarea normala a activitatii, AMICredit prelucreaza date cu caracter personal colectate/furnizate de persoanele vizate, in urmatoarele scopuri specifice:
• Solicitarea de informatii privind activitatea de creditare de la Biroul de Credit cu privire la Clienti – Situatia Inscrierii;
In acest scop, interogarea Biroului de Credit, pentru obtinerea Situatiei Inscrierii a Clientului, se realizeaza de catre AMICredit prin intermediul Aplicatiei „AMI-go”, in baza mandatului conferit de Client, urmand ca toate informatiile obtinute de catre Operator sa fie puse la dispozitie pentru consultare in Interfata de Client a aplicatiei.
In baza mandatului conferit, AMICredit efectueaza, in numele si pe seama Clientului orice verificare, depune orice cerere, obtine orice informatie de la Biroul de Credit si intreprinde orice alte activitati necesare pentru indeplinirea obiectului mandatului, in limitele impuse de acesta.
• Facilitarea desfasurarii procesului de identificare a Clientilor, necesar a fi indeplinit in relatia cu Biroul de Credit, pentru interogarea si obtinerea Situatiei Inscrierii;
• Asigurarea accesului Clientilor la documentatia si informatiile de interes pentru acestia, puse la dispozitie in Aplicatia „AMI-go”;
• Furnizarea de servicii specifice obiectului de activitate al AMICredit, necesare pentru identificarea solutiilor de creditare disponibile, precum evaluarea solvabilitatii, reducerea riscului de creditare, determinarea gradului de indatorare etc.;
• Gestionarea relatiei cu Clientii, in calitate de persoane vizate, cu care Operatorul relationeaza, in vederea executarii Termenilor si Conditiilor, imbunatatirea serviciilor prestate, identificarea unor eventuale nevoi suplimentare de creditare si imbunatatirea calitatii si eficientei prestarii serviciilor;
• Gestiunea economico-financiara si administrativa;
• Efectuarea de analize interne (inclusiv statistice), atat cu privire la servicii, cat si cu privire la portofoliul si profilul de clienti al AMI Credit, pentru imbunatatirea si dezvoltarea de produse/servicii, precum si efectuarea de studii si analize de piata;
• Luarea de masuri/furnizarea de informatii sau raspunsuri la cererile/sesizarile/reclamatiile de orice natura adresate AMICredit de catre Clienti si/sau de catre autoritati ori institutiile publice;
• Apararea in instanta a drepturilor si intereselor AMICredit, solutionarea litigiilor, investigatiilor sau a oricaror altor petitii/plangeri/solicitari in care Compania este implicata;
• Marketing direct, in vederea informarii persoanei vizate cu privire la noutatile AMICredit in materie de produse si/sau servicii, ulterior abonarii persoanei vizate la Newsletter-ul AMICredit;
VI. Temeiurile prelucrarii datelor cu caracter personal de catre AMICredit
In conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 2016/679, Operatorul prelucreaza datele persoanelor vizate, inclusiv prin intermediul Software-ului de Identificare integrat in Aplicatia „AMI-go”, avand la baza urmatoarele temeiuri legale:
• Executarea contractului la distanta incheiat/furnizarea solutiilor de creditare solicitate – Art. 6 lit. b) din GDPR – „prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract”;
AMICredit prelucreaza datele cu caracter personal ale persoanei vizate, in vederea executarii mandatului conferit de aceasta (avand ca obiect consultarea si interogarea Biroului de Credit), prin acceptarea Termenilor si Conditiilor pusi la dispozitie de Operator, si, implicit, a furnizarii solutiilor de creditare solicitate;
• Interes legitim – Art. 6 lit. f) din GDPR – „prelucrarea este necesara in scopul intereselor legitime urmarite de operator sau de o parte terta, cu exceptia cazului in care prevaleaza interesele sau drepturile si libertatile fundamentale ale persoanei vizate, care necesita protejarea datelor cu caracter personal, in special atunci cand persoana vizata este un copil”;
AMICredit prelucreaza datele persoanelor vizate in interesul sau legitim, constand in, fara ca enumerarea sa fie una limitativa: facilitarea desfasurarii procesului de identificare a Clientilor, necesar a fi indeplinit in relatia cu Biroul de Credit, pentru interogarea si obtinerea Situatiei Inscrierii, asigurarea accesului Clientilor la documentatia si informatiile de interes pentru acestia, puse la dispozite in Aplicatia „AMI-go”, gestionarea relatiei cu Clientii, in calitate de persoana vizata, in vederea executarii Termenilor si Conditiilor, imbunatatirea serviciilor prestate, identificarea unor eventuale nevoi suplimentare de creditare si imbunatatirea calitatii si eficientei prestarii serviciilor, gestiunea economico – financiara, efectuarea de analize interne (inclusiv statistice), furnizarea de servicii specifice obiectului de activitate al AMICredit, luarea de masuri/furnizarea de informatii sau raspunsuri la cererile/sesizarile/reclamatiile de orice natura adresate AMICredit, apararea in instanta a drepturilor si intereselor AMICredit, solutionarea litigiilor, investigatiilor sau a oricaror altor petitii/plangeri/solicitari in care Compania este implicata etc.
• Indeplinirea unei obligatii legale impuse in sarcina AMICredit – Art. 6 lit. c) din GDPR – „prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale care ii revine operatorului”;
De exemplu, in ceea ce priveste documentele financiar – contabile si contractele continand date apartinand Clientilor, Operatorul efectueaza prelucrari de date in temeiul obligatiei sale legale de arhivare.
• Consimtamantul persoanei vizate – Art. 6 lit. a) din GDPR – „persoana vizata si-a dat consintamantul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice”;
AMICredit prelucreaza datele cu caracter personal in baza consimtamantului persoanei vizate, in vederea informarii acesteia cu privire la noutatile AMICredit in materie de produse si/sau servicii, ulterior abonarii la Newsletter-ul AMICredit.
VII. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate de catre AMICredit
Categoriile de date prelucrate sunt adecvate, relevante si limitate la ceea ce este necesar in raport cu scopurile prelucrarii, AMICredit respectand principiul reducerii la mininum a datelor in contextul desfasurarii relatiei contractuale cu Clientii sai.
Categoriile de date cu caracter personal ce fac obiectul activitatilor de prelucrare derulate de Operator sunt urmatoarele, fara ca enumerarea sa fie limitativa:
• Date de identificare ale persoanei vizate – numele, prenumele, codul numeric personal, adresa de domiciliu/resedinta si de corespondenta, serie/numar pasaport pentru persoanele nerezidente, numarul de telefon fix/ mobil, data nasterii, cetatenie, varsta;
• Date referitoare la angajator – denumirea si adresa angajatorului, data inscrierii acestei informatii cu privire la persoana vizata;
• Date referitoare la produsele de tip credite acordate – tipul si denumirea Solicitantului, tipul de produs, starea produsului/contului, data acordarii, termenul de acordare, sumele acordate, sumele datorate, data actualizarii, valuta, frecventa platilor, suma platita, rata lunara, sumele restante, numarul de zile de intarziere, data primei restante, categoria de intarziere, data ultimei plati;
• Date referitoare la evenimente ce apar in perioada de derulare a produsului de tip credit – restructurarea/refinantarea, darea in plata, cesiunea contractului de credit/creantei;
• Date referitoare la relatiile cu alte conturi – informatii referitoare la produse de tip credit la care persoana vizata are calitatea de codebitor si/sau garant;
• Date referitoare la insolventa – informatii referitoare la persoanele vizate fata de care s-a deschis o procedura de insolventa;
• Date privind numarul de interogari – numarul de Rapoarte de credit eliberate de Biroul de Credit;
In vederea furnizarii de solutii de creditare potrivite nevoilor si situatiei particulare a Solicitantului, AMICredit poate prelucra si alte categorii de date aflate in stransa legatura cu cele mai sus-expuse, precum: cod identificare client (CIC) – acest cod este utilizat si pentru accesarea Sectiunii online a Aplicatiei „AMI-go”, in cadrul careia pot fi vizualizate de Client documentele si datele acestuia, studii, stare civila, numar de copii, stare locativa, detalii autoturism, precum si si datele codebitorilor (nume, prenume, cod numeric personal, numar telefon, e-mail), tip contract de munca, continuitatea in munca, data expirare contract individual de munca (in cazul contractelor incheiate pe o perioada determinata), venit net, denumire banca salarii/ incasare cash, valoare bonuri de masa, vechime totala in munca, date obtinute prin intermediul portalului instantelor de judecata, CRC, Arhiva Electronica, scor FICO, popriri etc.
Datele cu caracter personal ale Clientilor/Solicitantilor/Utilizatorilor Aplicatiei „AMI-go” sunt colectate de Companie numai in scopurile determinate, explicite si legitime, astfel cum sunt descrise in Sectiunea a V-a din prezenta Politica si nu vor fi prelucrate ulterior intr-un mod incompatibil cu aceste scopuri.
VIII. Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre AMICredit prin intermediul Software-ului de Identificare integrat in Aplicatia „AMI-go”
Software-ul de Identificare a Clientilor, integrat in Aplicatia „AMI-go”, a fost conceput, dezvoltat si implementat de Operator, in vederea facilitarii procedurii de identificare a Clientilor in fata Biroului de Credit, asigurandu-se, in acelasi timp, conformitatea cu cerintele impuse de Regulamentul (UE) nr. 2016/679.
Astfel, procesul de identificare cu ajutorul Software-ului integrat in Aplicatia „AMI-go” – procedura necesar a fi indeplinita de catre Client pentru interogarea, de catre AMICredit, a Biroului de Credit, in baza mandatului conferit -, presupune parcurgerea de catre Client a unor etape interdependente, printre care si etapa furnizarii datelor cu caracter personal specifice necesare, in scopul verificarii si confirmarii identitatii acestuia.
Categoriile de date prelucrate de catre AMICredit prin intermediul Software-ul de Identificare a Clientilor, integrat in Aplicatia „AMI-go”, sunt urmatoarele:
• Date de identificare ale persoanei vizate, regasite in Cartea sa de Identitate (CI) – numele, prenumele, cetatenia, varsta, sexul, data si locul nasterii, adresa de domiciliu/resedinta codul numeric personal, serie si numar CI;
• Date de contact ale persoanei vizate – numarul de telefon;
• Imaginea persoanei vizate, capturata ca urmare a parcurgerii etapei de verificare si validare automata a Cartii de Identitate;
• Date legate de validitatea Cartii de Identitate a persoanei vizate – data de emitere si de expirare a Cartii de Identitate, precum si orice alte date privind autenticitatea acesteia;
• Date referitoare la consimtamantul persoanei vizate, inclusiv modul si data la care acesta a fost obtinut;
• Date de identificare electronica – adresa IP, date privind dispozitivul utilizat (tipul dispozitivului, sistemul de operare);
In cadrul procesului de identificare a persoanei vizate, AMICredit nu va proceda la colectarea altor categorii date decat cele mai-sus precizate, cu exceptia cazului in care evolutia imprevizibila a evenimentelor impune o astfel de colectare suplimentara, sub rezerva informarii corespunzatoare a persoanelor vizate.
IX. Sursa colectarii datelor cu caracter personal
AMICredit colecteaza datele cu caracter personal ale Clientilor sai in urmatoarele moduri:
• in mod direct, de la acestia, prin intermediul Aplicatiei „AMI-go”, inclusiv prin Software-ul de Identificare integrat, in cadrul procesului de verificare a identitatii, precum si prin alte modalitati specifice;
• in mod indirect, de la entitati conexe proceselor specifice activitatii, precum: Biroul de Credit – principalul furnizor, care pune la dispozitie datele cu caracter personal privind Clientul (Situatia Inscrierii), Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) etc.;
X. Consecintele nefurnizarii datelor cu caracter personal de catre persoanele vizate
In situatia in care este necesar ca anumite categorii date cu caracter personal sa fie furnizate Operatorului, in vederea furnizarii serviciilor solicitate, in baza contractului la distanta incheiat cu AMICredit, insa persoana vizata (Clientii AMICredit) refuza sa procedeze la furnizarea acestora, acest lucru va conduce la imposibilitatea beneficierii de serviciile solicitate.
XI. Categorii de destinatari ai datelor cu caracter personal
AMICredit, in calitate de Operator, garanteaza fiecarei persoane vizate ca dezvaluirea datelor cu caracter personal se face in baza prevederilor legale aplicabile, depunand toate diligentele necesare in vederea asigurarii unui transfer securizat.
AMICredit poate transmite datele cu caracter personal ale Clientilor catre urmatoarele categorii de destinatari:
• Partenerilor contractuali (spre exemplu, prestatori de servicii) ai societatii – furnizorul de servicii informatice, Biroul de Credit, autoritati/institutii publice;
• Autoritati, institutii publice sau organe cu competente in realizarea de controale fiscale asupra activitatii economice a Companiei, la solicitarea expresa a acestora, conform legii;
• Instante de judecata, pentru protejarea drepturilor si intereselor legitime ale Companiei, in temeiul unei obligatii legale/hotarare judecatoreasca, cu informarea corespunzatoarea a persoanei vizate, daca este cazul;
XII. Durata de stocare a datelor cu caracter personal
Durata de stocare a datelor colectate de AMICredit, inclusiv a celor colectate prin intermediul Software-ului de Identificare integrat in Aplicatia „AMI-go” este proportionala cu scopul pentru care se prelucreaza datele, astfel ca datele pot fi accesate numai pe o perioada adecvata, necesara indeplinirii scopului Operatorului si, in niciun caz, ulterior acestei perioade.
In concret, aceste date vor fi prelucrate pe perioada necesara identificarii si furnizarii solutiilor de creditare disponibile solicitate de Clienti, precum si ulterior, in interesul legitim al Companiei, pentru o perioada de 3 ani de la incetarea relatiilor contractuale. La expirarea acestei durate si doar daca interesele legitime ale AMICredit nu impun o continuare a stocarii acestora, datele cu caracter personal vor fi sterse, luandu-se in considerare si obligatiile legale existente in sarcina Operatorului cu privire la arhivare.
Pentru comunicarea termenelor de retentie pentru fiecare categorie de date, persoana vizata se poate adresa Operatorului, in conformitate cu Sectiunea a II-a din prezenta Politica.
XIII. Transferul international de date cu caracter personal
Datele cu caracter personal prelucrate in vederea executarii contractului la distanta (Termeni si Conditiile de utilizare a Aplicatiei „AMI-go”) nu fac obiectul unui astfel de transfer international de date cu caracter personal.
XIV. Drepturile persoanelor vizate (Solicitantii/Clientii/Utilizatorii Aplicatiei „AMI-go”) privind prelucrarea datelor cu caracter personal
In conformitate cu Regulamentul UE 2016/679 si cu Legea nr. 190/2018, persoana vizata are posibilitatea ca, in legatura cu prelucrarea datelor sale cu caracter personal, sa isi exercite urmatoarele drepturi:
• Dreptul de a fi informata – prin intermediul prezentei Politici, precum si prin intermediul unei Note de Informare, se furnizeaza persoanei vizate toate informatiile necesare privind prelucrarea datelor sale cu caracter personal;
• Dreptul de acces la date – persoana vizata are dreptul de a solicita in scris o confirmare a faptului ca datele sale cu caracter personal sunt prelucrate de AMICredit iar, in cazul in care sunt prelucrate, se va putea pune la dispozitia acesteia o copie a acestor date, precum si informatii suplimentare despre prelucrarea acestora;
• Dreptul de rectificare – persoana vizata are dreptul de a solicita rectificarea datelor sale cu caracter personal in situatia in care acestea sunt inexacte, incomplete sau au fost modificate;
• Dreptul de stergere („dreptul de a fi uitat”) – persoana vizata are dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal prelucrate numai in anumite situatii si cu respectarea dispozitiilor legale in materie (de exemplu, datele nu mai sunt necesare potrivit scopului pentru care au fost prelurate). AMICredit nu este obligata sa dea curs solicitarii persoanei vizate de stergere a datelor in cazul in care prelucrarea datelor cu caracter personal este necesara pentru respectarea unei obligatii legale sau pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta. Exista si alte circumstante in care AMICredit nu este obligata sa respecte solicitarea de stergere a datelor, desi acestea doua sunt cele mai probabile circumstante in care s-ar putea refuza aceasta solicitare;
• Dreptul la restrictionarea prelucrarii – persoana vizata are dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor personale in urmatoarele cazuri: se contesta exactitatea datelor, prelucrarea este ilegala, dar nu se exercita dreptul la stergerea datelor, datele nu mai sunt necesare scopului pentru care au fost prelucrate, exercitarea dreptului de opozitie, in timp ce verificarea motivelor este in asteptare;
• Dreptul la portabilitatea datelor – persoana vizata are dreptul de a solicita ca datele sale cu caracter personal sa fie portate catre un alt operator, insa doar daca prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul expres al persoanei vizate si daca prelucrarea se face prin mijloace automatizate;
• Dreptul la opozitie – persoana vizata are dreptul de a se opune, in special, prelucrarilor de date care se intemeiaza pe interesul legitim al AMICredit, in cazul in care considera ca drepturile si libertatile sale fundamentale prevaleaza fata de interesul legitim al Operatorului;
• Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri – persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automatizata, inclusiv crearea de profiluri, dar numai atunci cand decizia respectiva produce efecte juridice care o privesc sau o afecteaza intr-o masura semnificativa;
• Dreptul de a formula plangere – persoana vizata are dreptul de a se adresa cu o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (Mun. Bucuresti, Bd. G-ral Gh. Magheru nr. 28-30, sector 1, telefon +40.318.059.211/+40.318.059.212) in orice moment, in cazul in care considera
ca prelucrarea datelor sale cu caracter personal incalca prevederile GDPR, precum si dreptul de a se adresa instantelor de judecata relevante;
Fara a afecta dreptul de a contacta in orice moment autoritatea competenta, pentru a exercita unul sau mai multe dintre aceste drepturi sau pentru a adresa orice intrebare despre oricare dintre aceste drepturi/prevederi din aceasta Politica, persoana vizata poate utiliza oricand detaliile de contact din Sectiunea a II-a.
XV. Revizuirea prezentei Politicii
In calitate de operator de date cu caracter personal, AMICredit are dreptul de a modifica si actualiza in orice moment continutul prezentei Politici de Confidentialitate, care va fi adusa la cunostinta persoanelor vizate in mod corespunzator, prin modalitatile acceptate de legea in vigoare.
***
Banking by AMICredit S.R.L.