AMICredit.ro

Mulțumim!

8 ani experienta 42000 clienti serviți consultanța personalizata

Am primit solicitarea ta la AMICredit! Iată care sunt următorii pași:

 Verificare telefon:

RIA de la AMICredit te va contacta în cel mai scurt timp (în 2 minute) pentru a valida solicitarea ta. Te rugăm să ai telefonul deschis.

 Dupa verificare iti va fi atribuit un consultant dedicat

După validarea telefonică, vei fi atribuit unui consultant bancar personal dedicat. Acesta va analiza solicitarea ta și va găsi cea mai potrivită soluție de creditare pentru tine.

 Pregătește documentele necesare:

  • Act de identitate valid (CI/pașaport)
  • Adeverință de venit sau alte documente care atestă veniturile tale (ex: cupon de pensie, extras de cont)
  • Opțional: extras de cont bancar pentru a demonstra bonitatea ta

 Semnarea contractului:

Odată aprobat creditul, vei fi invitat să semnezi online electronic contractul de credit. Asigură-te că înțelegi toate clauzele și condițiile înainte de a semna.

 Virarea banilor:

După semnarea contractului, banii vor fi virați în contul tău bancar în cel mai scurt timp posibil (adesea în aceeași zi).

amicredit logo banking

Când vei fi contactat

Programul nostru de lucru este de luni până vineri, între 9:00-17:30.

Dacă ai aplicat:

  • Până la 15:00, vei fi contactat astăzi
  • După 17:00, vei fi contactat în prima parte a zilei următoare
  • În weekend (începând de vineri, 17:00), vei fi contactat luni dimineață
  • De sărbători naționale, vei fi contactat în prima zi lucrătoare

Mulțumim pentru alegerea ta și așteptăm cu nerăbdare să te ajutăm în realizarea planurilor tale!

amicredit logo banking

Cât durează procesul de aprobare a creditului de nevoi personale?

Acesta va analiza solicitarea ta și, odată aprobat creditul, vei fi invitat să semnezi contractul. Întregul proces durează, de obicei, câteva zile, în funcție de complexitatea solicitării și de rapiditatea cu care furnizezi documentele necesare.

Ce se întâmplă dacă am aplicat pentru un credit în afara orelor de program?

Dacă ai aplicat pentru un credit de nevoi personale după ora 17:00 în timpul săptămânii, vei fi contactat în prima parte a zilei următoare. Dacă ai aplicat începând de vineri, de la ora 17:00, până duminică, vei fi contactat luni dimineață. În cazul sărbătorilor naționale, vei fi contactat în prima zi lucrătoare după sărbătoare.

Ce alte informații pot găsi pe site-ul AMICredit în timp ce aștept să fiu contactat?

Pe site-ul nostru, poți găsi articole informative pe blogul AMICredit, care acoperă subiecte precum activitatea brokerilor de credite și produsele bancare pe care le intermediem. De asemenea, te invităm să ne urmărești pe rețelele sociale pentru a fi la curent cu sfaturi și noutăți financiare și pentru a accesa materiale educative, atât video, cât și articole scrise.

Alte informatii utile:

Asigurare de viață

În unele cazuri, băncile partenere pot solicita o asigurare de viață pentru a aproba creditul.
Consultantul tău bancar personal te va informa dacă este necesar și te va ghida în procesul de obținere a asigurării.

Rambursare anticipată

Dacă dorești să rambursezi creditul anticipat, este important să discuți cu consultantul tău bancar despre condițiile și eventualele costuri asociate cu rambursarea anticipată, deoarece acestea pot varia în funcție de banca parteneră și de tipul de credit.

Actualizarea datelor personale

Dacă datele tale personale se modifică pe parcursul procesului de aprobare sau după obținerea creditului (ex: schimbarea locului de muncă, a adresei etc.), te rugăm să informezi consultantul tău bancar personal pentru a actualiza dosarul tău și a evita eventuale întârzieri sau probleme.

Permiteți folosirea cookie-urilor?

Folosim cookie-uri pentru analiză, funcționalitate și marketing.

Aflați mai multe despre cookie-uri.