AMICredit.ro

O mică călătorie cu 11 opriri înainte de a aplica la un job în AMICredit!

Te salut și bine te-am găsit pe această pagină.

Scopul acestei pagini este să te ajute să îți faci o idee cât mai clară despre ce se întâmplă în AMICredit și cu ce te vei ocupa și tu.

Înainte de toate, acest moment ți-l vei aduce aminte, pentru că peste ceva timp vei realiza că a fost una din cele mai bune decizii pe care le-ai luat.

Pentru a îți oferi o claritate cât mai mare, am conceput o călătorie cu 11 opriri, fiecare oprire reprezentând una din întrebările cele mai frecvente, pe care le poți avea și tu.

Dacă ești deja hotărât/ă sau dacă te decizi într-o anumită oprire, poți aplica apăsând butonul ”Aplică la un Job”, la oricare oprire.

Vizionează video-urile de aici și cu siguranță vei avea o imagine mult mai clară și despre cultura noastră organizațională și despre cum percepem noi, AMICredit, activitatea în serviciul clienților.

Poți fi și tu parte din comunitatea AMICredit!

Călătorie plăcută și te așteptăm la destinație!

De ce aș alege o carieră în vânzări?

Pentru că, fără să îți dai seama, faci deja asta. Vânzările fac parte din viața noastră. Fie că vrei să-ți convingi colegul că ideea ta este bună sau fie că încerci să îl convingi pe iubitul/iubita să mergeți la restaurantul pe care ți-l dorești, tot vânzare se numește.

Și tocmai pentru că oricum o facem inconștient și în viața personală, cum ar fi să învățăm să o facem bine? Cât de mult se pot schimba toate aspectele vieții doar învățând să vindem cum trebuie? Orice om de succes îți poate spune același lucru: Nimic nu te dezvoltă mai mult decât o carieră în vânzări.

Adevărul este că un om de vânzări este mai mult un partener decât un angajat. Acesta contribuie în mod direct la creșterea firmei, astfel că este plătit pe măsură. Odată ce înveți să vinzi, nu vei mai rămâne niciodată fără un loc de muncă pentru că nu există nicio firmă care să nu aibă nevoie de un vânzător bun.

Gandește-te câtă încredere vei căpăta în tine odată ce vei învăța să descoperi ce își dorește de fapt cel cu care vorbești. Să simți ca și cum îi poți citi gândurile. Și să îți prezinți și argumentezi ideile pentru a îi vinde ceva ce îi va face viața mai usoară și pentru care îți va fi recunoscător. Asta te ajută o carieră în vânzări să faci.

Vânzările fac parte din viața noastră de zi de zi, acestea ne ajută să evoluăm, să căpătăm încredere în noi.

Va trebui să caut eu clienți?

Asta este unul din motivele pentru care mulți evitș un job în vânzări. Și îi înțelegem. De multe ori, firmele care angajează pe acest post, au o strategie greșită. Odată ce angajează un vânzător îi spun să vândă. Și atât. Nu îi oferă un proces prin care acesta să poată avea rezultate.

E greu să vinzi atunci când cauți tu oameni care nu te cunosc și nu au auzit de tine sau de serviciile tale. Aceasta se numește “cold calling” sau, pe românește, abordare rece. Rece, pentru că așa este legătura dintre compania pentru care ar trebui să vinzi și acea persoană. Asta are două dezavantaje: primul este acela că uneori simți că îl deranjezi pe om, neștiind dacă el chiar are nevoie de ceea ce tu vinzi. Al doilea este că trebuie să treci prin foarte multe respingeri până ajungi la un răspuns pozitiv.

Da, suntem de acord că asta te ajută să te dezvolți foarte mult și să înveți să nu iei personal un “nu”. Dar problema este că, fiind la început, te-ar putea descuraja.

Astfel, noi procedăm invers. Avem niște sisteme automatizate de marketing prin care clienții care au nevoie de astfel de servicii vin către noi, iar agenții noștri de vânzări doar îi ajută să ia decizia potrivită.

Vezi ce diferență este între cele două abordări? La noi tu nu vinzi. Tu doar ajuți.

Vei deservi clienții care ne solicită serviciile, la cele mai înalte standarde.

Ce fac dacă nu știu să vând, dar vreau să încep o carieră în domeniu?

Mulți încep citind cărți sau urmând cursuri. Desigur, acestea sunt folositoare, dar spune-mi dacă tu ai învățat să mergi pe bicicletă citind despre acest lucru? Desigur că nu. Te-ar putea ajuta să îți faci o idee despre ce ar trebui să faci, dar până nu o faci propriu zis, nu vei învăța.

La fel este și în vânzări. Până nu pui în practică și exersezi, nu vei învăța cu adevărat. Într-adevăr, poți să faci asta pe cont propriu, dar gândește-te cât timp și energie ai scuti și cât de repede ai putea să progresezi având niște oameni cu experiență care să te îndrume. Mulți afirmă că cel mai bun mod de a învață un lucru este, înconjurându-te de oameni care fac acel lucru bine. Dar cum ar fi ca toți acei oameni să îți ofere atenția și răbdarea necesară pentru a te dezvolta?

Asta facem noi aici. Și de asta credem că dacă îți dorești o carieră în domeniu nu există o alegere mai bună. Și da, așa cum spuneam la început, sunt importante și cărțile și cursurile, tocmai de aceea organizăm constant cursuri de vânzări pentru angajații noștri. Cu unii din cei mai buni formatori din domeniu. Și toate acele informații le poți pune în aplicare făcând bani, fiind ajutat și îndrumat de cineva cu experiență.

Acum te las pe tine să îți răspunzi. Există un mod mai bun de atât, de a învăța să vinzi?

A vinde nu e o meserie, este o artă, arta de a te pune în locul clientului. Nu-ți fă griji dacă nu știi să vinzi, la un moment dat toată lumea învață.

Este adevărat că în vânzări salariul fluctuează de la lună la lună?

Depinde de locul de muncă. Fiecare firmă are o politică diferită. Deși puține, există și firme în care vânzătorii sunt plătiți doar cu un salariu fix. Dar ție ți-ar conveni să fii foarte bun, să vinzi foarte mult și să fii limitat la un salariu fix în loc să fii răsplătit pentru performanțele tale?

Alte locuri de muncă merg numai pe bază de comision. După cum spuneam, agentul de vânzări este mai mult un partener decât un angajat. Acesta este ca un antreprenor, ajutând la creșterea companiei, astfel că, de multe ori firmele îl plătesc pe bază de rezultate și performanțe. Ceea ce de foarte multe ori aduce o motivație puternică pentru vânzător. Asta aduce și oportunități de câștiguri foarte mari.

Însă implică un dezavantaj destul de mare pentru multe persoane. Lipsa unui venit stabil. Și e normal să ne dorim ceva ce putem preconiza de la lună la lună. Până la urmă, este posibil să ai niște rate lunare, chirie sau alte cheltuieli pe care vrei să fii sigur ca îți permiți să le plătești, fără să stai cu stres mereu.

Tocmai pentru că ne-am gândit la acest lucru, noi avem un sistem hibrid. Îți oferim un salariu de baza fix, de 2.500 de lei + bonusuri în funcție de performanță. Așa vei avea o componentă fixă care să îți acopere grijile lunare și o componentă pe bază de performanță ce nu îți limitează câștigurile și îți oferă oportunitatea să crești.

Există un salariu fix, la care se adaugă comision din vânzări, plus peste 5 tipuri de bonusuri și diverse stimulente. De asemenea, organizăm frecvent concursuri interne super motivante.

Cât pot câștiga într-o lună?

Atunci când e vorba de un job în vânzări, există mereu această curiozitate legată de potențialul de câștig. Însă acesta depinde doar de tine. De cât de repede înveți și cât de motivat ești.

Dar pentru că asta e răspunsul obișnuit și este cam vag, îți vom da niște exemple din cadrul firmei noastre ca să îți poți forma o idee mai bună. Avem în echipă oameni care au caștigat și 25.000 de lei într-o lună. Dar nu vrem să îți vindem iluzii. Acesta este unul din agenții noștri cei mai buni și cei mai experimentați. Este acesta maximul pe care îl poți câștiga? Ei bine, nu, se poate câștiga chiar și mai bine.

Dar dacă ești serios și te implici, nu ai cum să faci mai puțin de 3.500 de lei pe lună. Noi considerăm că acesta este minimul. Restul depinde de cât de mult îți dorești tu. O atitudine activă în care înveți constant și încerci să ajuți cât mai mulți clienți, nu va aduce cu ea decât rezultate pe măsură.

Fiecare vânzător câștigă în funcție de cât de implicat este și de cât investește în propria sa dezvoltare personală și profesională.

De ce ar apela clienții la mine și nu s-ar duce direct la bancă?

Pentru că ți-ai pus intrebarea asta vei afla de ce, brokerul de credite este atât de apreciat. Și pentru a înțelege mai bine, hai să ne punem în pantofii clientului.

Să zicem că vrei să iei un credit ipotecar pentru că în sfârșit ai găsit o casă așa cum îți doreai de mult. Așa că te duci la banca X. Ei îți prezintă oferta lor, dar sunt atât de mulți termeni complicați încât abia dacă înțelegi ceva cu adevărat. Apoi îți cer diferite documente pentru a vedea starea imobilului și alte detalii. După aceea, cel mai probabil, îți mai cer încă un set de acte pentru mai multe verificări. Tot procesul durează ceva până să îți spună că de fapt acea bancă nu acceptă acel imobil. Și apoi trebuie să o iei de la capăt la o altă bancă.

Foarte mult timp și energie pierdute încercând să vezi care bancă este dispusă să lucreze cu tine și care are cea mai bună ofertă pentru situația ta. Tocmai de aceea oamenii apelează la un broker de credite. Au nevoie de o persoană care să îi ajute să ia cele mai bune decizii pentru viitorul lor.

Clienții nu sunt obligați să lucreze cu noi, ci ei aleg acest lucru. Asta face viața unui broker de credite cu atât mai ușoară.

Tu vei face diferența în decizia unui client, de a accepta serviciile noastre sau să caute singur soluții de la o bancă la alta.

De ce AMICredit și nu o altă firmă de broker de credite?

Aici probabil că te aștepți să spunem exact ce spune fiecare firmă. Cum că noi suntem diferiți față de alții și că în AMICredit punem accentul pe oameni și etc. Dar nu o să spunem asta. O să îți spunem punctual cu ce suntem diferiți și tragi tu concluziile.

În primul rând, după ce ești angajat nu ți se spune direct să vinzi. Ai o perioadă de inducție și un trainer intern care se ocupă de tine personal pentru a îți oferi toate resursele necesare.

În al doilea rând, îți oferim potențiali clienți care ne contactează pentru serviciile noastre. Nu trebuie să stai tu să îți cauți singur clienții.

Când începi ca broker de credite la o altă firmă, trebuie să îți deschizi PFA sau SRL, pentru ca ei lucrează în sistem de franciză. La noi ai contract de muncă.

După primele 3 luni vei avea parte de traininguri adiționale de la traineri externi și vei face cursuri atât pentru vânzări, cât și pentru public speaking, investiții în tine ce le vei folosi pe viață.

Majoritatea oamenilor din echipă au în medie minim 3 ani vechime în această companie, mulți fiind cu noi încă de când am deschis biroul. De ce toți acești oameni au rămas, te invităm să descoperi și tu.

De ce la noi și nu la concurență? CIM cu un salariu net, training de specialitate și activitatea într-o comunitate cu o cultură organizațională fără egal.

Care sunt pașii pe care îi urmez după ce sunt angajat?

Odată ce ești angajat, ți se dau toate instrumentele prin care poți să îți desfășori activitatea fără să fii stresat. Pentru că înțelegem că fiecare persoană este diferită și nu există un proces standard pentru toată lumea, analizăm exact care sunt lucrurile de care ai nevoie să te ajutăm să le dobândești.

Astfel, avem un trainer intern care se va ocupa de tine pas cu pas pentru a ajunge în punctul în care ai nevoie. Dar nu este doar un trainer. Pentru că ne dorim să ai rezultate, trainerul tău va fi cel mai bun vânzător din AMICredit. Pe lângă toată partea de teorie de care ai nevoie, acesta te va asista chiar și la partea practică pentru a fi sigur că nu e niciun punct în care nu te descurci.

În orice punct, dacă ai întrebări sau nevoie de ajutor, acesta va fi acolo pentru a îți asigura un parcurs cât mai ușor și fără obstacole.

Din prima zi vei avea un proces de inducție pentru o integrare cât mai ușoară în noua ta provocare, înțelegând astfel mult mai rapid tot ce ai de făcut în realizarea activității tale.

Trebuie să mă duc și pe teren?

Activitatea de vânzări este împărțită în 2 categorii:
1. Consiliere vânzări prin telefon care este preponderent de la birou.
2. Consiliere vânzări față în față, fie la client, la locul lui de muncă sau acasă, fie unde solicită el întâlnirea. Fie ne vizitează el la noi la birou.
Activitatea de bază a unui broker de credite este serviciul de “venim noi la tine“, încât clienții să aibă cât mai puțin deranj în pregătirea dosarului de credit, astfel noi putem fi salvarea clienților în special când ei nu au timp deloc.

Activitatea de teren este parte din procesul de vânzare. Tu vei stabili cu clienții locul și ora întâlnirii pentru consiliere.

Se lucrează de acasă sau de la birou?

Noi încă de pe vremea pandemiei am înființat și o echipă de remote, unde angajații lucrează exclusiv din confortul casei lor.
Este posibil ca acest lucru să te limiteze la ce/câte poți face, de aceea lucrul de la birou reprezintă cea mai bună opțiune pentru dezvoltarea ta.

Munca de acasă îți aduce satisfacția confortului propriului cămin dar și munca de la birou are avantajul socializării și al unei vieți mai active.

Ce vârstă ar trebui să aibă candidatul ideal?

Nu avem o limită de vârstă.

Dăm o șansă atât tinerilor care încă nu au lucrat niciodată și sunt în căutarea unei cariere dar încă nu sunt hotărâți în ce direcție să meargă, astfel oferim îndrumare pas cu pas pentru a-și găsi chemarea sau vocația, pentru asta, școala de banking al AMICredit este locul ideal unde poți învăța tot ce ai nevoie în banking.

Totodată oferim posibilitatea și celor care își găsesc cu greu un loc de muncă din cauza că sunt supracalificați, este o sansă bună pentru a-și folosi experiențele acumulate de-a lungul anilor în diferite domenii de activitate pentru a consilia clienții la un nivel profesionist.

Așa cum și clienții noștri sunt de toate vârstele, la fel și angajații noștri pot fi de toate vârstele.

În AMICredit vârsta este doar o cifră frumoasă, indiferent de valoarea ei. Pregătim atât tineri la început de cale pentru o carieră dar ne sunt de mare ajutor și cei care au deja o vastă experiență.

Iată cum a ajuns o colegă, care nu cunoștea absolut nimic despre banking sau vânzări atunci când a intrat pe ușa AMICredit, să devină azi o versiune mult mai bună a ei.

În timp s-a dedicat dezvoltării sale personale, obținând performanță de la o lună la alta, devenind astfel angajata cu cele mai mari realizări în vânzări, evoluând enorm de când a ajuns în AMICredit.

Ea a deservit de-a lungul timpului peste 1.000 de clienți, oferind serviciile companiei la cele mai înalte standarde, dovadă stau și mărturiile clienților în acest sens prin numeroasele recenzii pe google.

Și tu poți avea povestea ta de succes în AMICredit!

Capăt de linie

O statistică spune că dacă ai ajuns până aici, ți-am stârnit interesul dar încă nu știi dacă să aplici sau nu, dacă să accepți provocarea sau nu.

La fel este și în vânzări, ajungi într-un punct și nu știi dacă să te duci mai departe sau nu, unde să te oprești. Nu trebuie să te oprești.

Vino și tu în comunitatea AMICredit și fă cunoștință cu noii tăi colegi, Garantăm că procesul de inducție va fi simplu și eficient, încât să te integrezi cât mai repede în echipa din care vei face parte.

Felicitări! Călătoria ta a luat sfârșit, ai ajuns la destinație.

Completează formularul și trimite-ne datele tale împreună cu un cv și următoarea ta destinație va fi un birou al AMICredit.

Te rog să dai cât mai multe detalii despre tine care să ne ajute să te alegem pe tine.

Te așteptăm!

Formular aplicare la un job










    Daca ți-a plăcut articolul, împărtășește-l și cu alții, prin:

    Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii, esti de acord cu folosirea acestora. Detalii

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close